16 de març del 2020

AVÍS IMPORTANT

Primer dia de classes a distància. Ja sabem que són moments difícils per tothom. Vos demanam paciència ja que moltes de les eines emprades són noves per alguns de noltros. Tenim moltes ganes de que tot surti bé i tots sabem que amb ganes tot s'aconsegueix.
Vos demanam que ajudeu als vostres fills i filles supervisant un poc els seus horaris de feina i les seves activitats. Assegurau-vos que tenen un lloc adient per treballar i les eines necessàries per poder desenvolupar les tasques que enviarem.
Vos recordam també que, tal com explica la circular, una vegada entreu al blog d'aula amb els vostres fills i filles heu d'enviar un correu a la tutora des del vostre e-mail ( pare/mare) per poder tenir un llistat actualitzat del correus de les famílies.
Aquesta feina és molt important i s'hauria de fer el més aviat possible.

Moltes gràcies i molts d'ànims a tot i totes💙💪



Resultat d'imatges per a "keep calm coronavirus"

1 comentari:

  1. Bon dia a tothom, nigú me coneix perquè ara mateix estic estudiant a batxiller. Abans de seguir escrivint he de dir que el meu nom és Raúl Ayudarte Pizá, un antic alunmne de la professora Elisa Cano. Si lletgiu aquest comentari, m'agradaria que tots vosaltres pogueu estudiar allò que os agrada, sigui ja matemàtiques, català, castellà,...
    Me'n record d'una vegada que n'Elisa va veure un comentari d'un antic alumne i es fa emocionar i jo avui he decicit fer el mateix. Perfavor, seguiu estudiant el que os agrada, disfruteu de la vida i, el més important, quedeu-vos a casa vostre per la vostre seguretat i per la de la resta de les persones. Bé, esper que algun dia pogueu cumplir els vostres somnis i, com jo ara mateix, deixeu un comentari animant als alumnes a que fassin el que vulguin. En el cas de que vos ho pregunteu, jo vull estudiar "història de l'art" i ser professor de l'assignatura mencionada. Bé, una abraçada a tothom i m'agradaria que la meva antiga professora Elisa Cano pugui respondre el meu comentari, la veritat és que em feria molt feliç. Adeu, passau un bons dies i no sortigueu de casa vostre.

    ResponElimina